maanantai 28. marraskuuta 2011

Pian on aika joulukalenterin.

Minä olen tehnyt joulukalenterin minun ystävälleni Julialle. Sitä varten etsin kuvia kauniista pojista. Ja sitten minä ajattelin, että ehkä joku muukin ilahtuisi. Niin kuin vaikka hurmaava Jemina, jolta kyselin vaivihkaisesti googletteluvinkkejä.

Ohjelmoin jokaiselle päivälle jonkun. Heidät kaikki on löydetty weheartit.comista, enkä minä valitettavasti omista toistaiseksi heistä yhtäkään.

Julia, älä lue tätä kalenteria, koska sinun versiossasi kuvien järjestys arpoutuu ja siksi tämän kalenterin seuraaminen olisi ilonpilaamista :( Mutta älkää säälikö Juliaa liiaksi - hän saa joka päivä suklaata.

Myös kalenteroitsija ilahtuu kommentoinnista. Kertokaa kuka on erityisen söpö.

Rauhaa ja rakkautta ja jouluista tunnelmaa.

- Miia

4 kommenttia:

  1. Hihi :) Ei tässä kalenterissa muita olekaan!

    VastaaPoista
  2. ihanan ihana idea!! oaoa jäänpäs tänne kuolailemaan aattoon asti hihi kiitos tästä :)

    VastaaPoista
  3. raparperi, tervetuloa kuolailemaan, toivottavasti seuraavatkin luukut miellyttävät yhtä paljon kuin ensimmäinen :)

    VastaaPoista

Kiss me underneath the mistletoe
Show me baby that you love me so-oh-oh